پاورپوینت بررسی تحلیل معماری خانه فارنزورث .از شیشه.پلانو (ایلینویز)۱۹۵۰-۱۹۴۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی تحلیل معماری خانه فارنزورث .از شیشه.پلانو (ایلینویز)۱۹۵۰-۱۹۴۵ دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بررسی تحلیل معماری خانه فارنزورث .از شیشه.پلانو (ایلینویز)۱۹۵۰-۱۹۴۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت بررسی تحلیل معماری خانه فارنزورث .از شیشه.پلانو (ایلینویز)۱۹۵۰-۱۹۴۵۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی تحلیل معماری خانه فارنزورث .از شیشه.پلانو (ایلینویز)۱۹۵۰-۱۹۴۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی تحلیل معماری خانه فارنزورث .از شیشه.پلانو (ایلینویز)۱۹۵۰-۱۹۴۵ :

پاورپوینت بررسی تحلیل معماری خانه فارنزورث .از شیشه.پلانو (ایلینویز)۱۹۵۰-۱۹۴۵
 
بخشی از مطلب
این خانه از یک بلوک تشکیل شده و در فضای بازی که بوسیله درختان احاطه شده قرار گرفته است. بخش مسکونی آن به رودخانه(فوکس) اشراف دارد که در جنوب سایت قرار دارد. دالهای بتنی سقف و کف روی یک سری ستون قرار گرفته است اما نماها شیشه ای هستند. در وسط ساختمان بخشی که شامل دستشویی توالت و حمام است از چوب ساخته شده است. این بخش بین آشپزخانه اتاقهای خواب و بقیه ساختمان قرار گرفته است.
 
یک تراس خانه را به باغچه متصل می کند. پلکانی که باغچه را با سطح و کف ساختمان متصل می کند از سنگهای تراورتن ۳*۲ فوت ساخته شده است. بخشهای فلزی به رنگ سفید نقاشی شده اند. نماهای شیشه ای با پرده هایی از جنس ابریشم خام(شانتونگ) پوشیده شده اند. ابعاد خانه ۷۷*۲۹فوت است. سطح تراس ۵۵*۲۲ فوت ارتفاع طبقه۵/۹فوت و فاصله بین ستونها ۲۲ فوت است.
خانه فارنزورث که در بین سالهای ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۱ برای دکتر ادیت فارنزورث به عنوان یک اقامتگاه آخر هفته طراحی شده بود، نمونه ای از ایده آل افلاطونی است که به دور از هیچ آلایشی روی طبیعت خودساخته پلانو در ایلینویز قرار گرفته است. این بنا در زمینی در خارج از شهر شیکاگو به ابعاد حدود ۴ هکتار در منطقه ای جنگلی قرارگرفته که از جنوب منتهی به رودخانه Fox است.  این پاویون شیشه ای به خوبی از طبیعت پیرامون آن بهره برده و به منتهای کانسپت میس وندروهه در مورد ارتباط قوی بین خانه و طبیعت رسیده است.
و….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.